نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

ظرفیت کشاورزی خراسان شمالی با تلاش حداکثری بیشتر شکوفا می‌شود

4721036

به گزارش نگار مهر ناصر فخرموحدی صبح چهارشنبه در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه دانش بنیان خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: با حرکت و به‌کارگیری حداکثر ظرفیت توانایی و دانش شاهد رونق و توسعه تولید در استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمال در راستای رونق تولید به برگزاری تورهای صنعتی و بازدید از واحدهای تولیدی و فناور و به اشتراک گذاشتن توانایی‌ها و دانش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری رویداد تانا در حوزه‌های مختلف یک ضرورت است، گفت: ظرفیت‌های متعددی برای برگزاری تانا در خراسان شمالی وجود دارد که پیگیری عملیاتی شدن تانای گردشگری، شهرک‌های صنعتی و تعاونی‌ها هدف‌گذاری و پیگیری شود.

فخرموحدی بر تداوم برگزاری چنین رویدادهایی در سایر حوزه‌ها تاکید کرد و افزود: همچنین پس از برگزاری رویداد تانا نسبت به پیگیری و کسب اطمینان از تحقق اهداف طرح اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برخوردار است و با پیگیری و تلاش ظرفیت‌های این حوزه بیش از پیش شکوفا خواهد شد.

فخر موحدی بر شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال در استان تاکید کرد و گفت: این واحدها می‌توانند از امکانات و حمایت‌های بخش خصوصی استفاده کنند و تنها متکی و معطل تسهیلات بانک‌ها نمانند.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل