نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

۹۵ درصد مشکلات مراکز جهاد کشاورزی رفع شده است

4820797 jpg

به‌گزارش نگار مهر، کیوان کشاورز ظهر چهار شنبه در شورای هماهنگی ترویج استان مرکزی اظهار کرد: تاکنون ۱۳۸ عنوان فعالیت در مراکز جهاد کشاورزی احصا شده است که بیشترین ِآن مربوط به صدور حواله سوخت و بوده است به طور حتم با تجمیع برخی حوزه‌ها انجام کار تسهیل خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی و ساماندهی مراکز افزود: کاستی‌هایی در مراکز جهاد کشاورزی وجود دارد، اما با استفاده از ظرفیت‌های موجود تا کنون ۹۵ درصد این مشکلات رفع شده است و روند اصلاح همچنان در دستور این وزارت است.

کشاورز در خصوص برون‌سپاری و در اختیار گذاشتن زیرساخت‌ها تحت اختیار مراکز کشاورزی به بخش خصوصی گفت: جهاد کشاورزی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای واگذاری به بخش خصوصی در صورت رعایت قوانین دارد.

وی افزود: علی رغم مشکلات و محدودیت‌ها تاکنون از محل اعتبارات جهاد کشاورزی ۱۲ خودرو به استان اختصاص داده است.

مدیرکل پشتیبانی و ساماندهی مراکز وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: یکپارچگی سامانه‌ها، طرح مولدسازی تحت عنوان کمیته اعتبار تقویت زیرساخت و بهینه‌سازی محل استفاده مراکز و همچنین استفاده از اعتبارات سرمایه اجتماعی شرکت نفت از دیگر برنامه‌های در دست اقدام جهاد کشاورزی است.

کشاورز بیان کرد: در راستای رفع مشکلات مراکز کشاورزی ۲ کمیته تخصصی در ستاد ساماندهی و پشتیبانی تحت عنوان کمیته زیرساخت، نیروی انسانی و مدیریت بر عملکرد مراکز ایجاد شده است.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل