نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

آزادسازی ١۶ ساخت و ساز در اراضی کشاورزی احمدآباد مستوفی اسلامشهر

5173955 1

به گزارش نگار مهر، مسعود ایلکا بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تداوم تولیدات و حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ١۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی احمدآباد مستوفی آزادسازی شد.

وی افزود: با دستور قضائی صادره از سوی دادستان اسلامشهر و با تأمین امنیت یگان امداد انتظامی، کلانتری ۱۴ احمد آباد، شهرداری منطقه ۵ اسلامشهر و با همراهی پرسنل امور اراضی جهاد کشاورزی در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی این شهرستان به ویژه صیانت از عرصه‌های کشاورزی ی نوروزآباد و حسن آباد خالصه با به کارگیری یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی تعداد ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به صورت بنای ویلایی، سوله، آلاچیق، دیوارکشی، محوطه سازی قلع و قمع و مساحت ۳۲ هزار مترمربع عرصه تولیدات کشاورزی آزاد سازی شد.

ایلکا تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی جز با اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری ممنوع است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل کنند.

مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر افزود: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست می‌شود، قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع از اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل