بازگشت ۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی خرم‌آباد به چرخه تولید

0

به گزارش نگار مهر، حبیب‌الله نامداری صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بر اساس قانون، حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی و باغی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت جهاد کشاورزی است و لذا این کار با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

وی گفت: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با حضور عل نیروی انتظامی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مساحت پنج هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه سراب «نیلوفر» بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد که به‌صورت غیرقانونی اقدام به قطعه‌بندی و دیوارکشی کرده بودن تخریب و به چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد از همه شهروندان خواست برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان مالی، قبل از خرید اراضی کشاورزی و باغی و نیز هرگونه تغییر کاربری در این اراضی حتماً به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی این مدیریت بهره‌مند شوند.

نامداری، گفت: حفظ و حراست کامل از اراضی کشاورزی و باغی نیازمند مشارکت همگانی است و در این راستا سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.