نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

تسریع در صدور اسناد رسمی زمین های زراعی و املاک دولتی

5024250 1

به گزارش گزاری مهر، حجت الاسلام کثیرلو در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که در محل فرمانداری شهرستان مشگین شهر برگزار شد، با بیان اهمیت و نقش اسناد رسمی در کاهش اختلافات ملکی بر لزوم تسریع در صدور اسناد رسمی زمین های زراعی و املاک دولتی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها متولی باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ترغیب، تشویق و تبیین اهمیت اسناد تک برگی از طریق رسانه ملی، نشریات و فضای مجازی، مردم را نسبت به اخذ سند سوق دهند و ملان نیز با بهره مندی از ظرفیت های قانونی باید نسبت به تسریع و تسهیل صدور اسناد رسمی اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان اردبیل تصریح کرد: مسئولان باید از هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز اعم از محدوه شهری و خارج از شهر به جد پرهیز کنند و دستگاه قضایی نیز با حمایت از اقدمات قانونی دستگاه های متولی با هر گونه ترک فعل مدیران در این حوزه مطابق با قانون به شدت برخورد می کند.

افتتاح و بهره برداری از حل اختلاف مشگین شهر و دیدار چهره به چهره مقام عالی قضایی استان با مراجعین و نیز حضور سرزده در شعبات از دیگر برنامه های حضور رئیس کل دادگستری استان در حوزه قضایی مشگین شهر بود.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل