تشکیل زنجیره تامین محصولات در میادین میوه و تره بار تهران

0
۰
(۰)

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان برای راه اندازی زنجیره تأمین محصولات گفت: این طرح با هدف کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان اعم از کشاورزان، دامداران و یا کارخانجات تولیدی محصولات فرآوری شده اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعامل دست اول با تولید کنندگان محصولات غذایی توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در حال انجام است، افزود: خوشبختانه تا کنون توانسته‌ایم بخش قابل ملاحظه‌ای از این کالاها را تأمین و در در اختیار شهروندان در بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر کاهش قیمت محصولات مصرفی شهروندان در بازارها و میادین میوه و تره‌بار، ذخیره‌سازی این محصولات نیز انجام می‌شود تا بتوانیم با قیمت عادلانه‌ای به دست مصرف کننده برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به فروش محصولات ارگانیک در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ غرفه ویژه محصولات ارگانیک در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد که محصولات این غرف نیز از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان با هدف استانداردسازی بررسی می‌شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیازدهی روی یکی از ستاره‌ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آراء: ۰

تاکنون هیچ امتیازی داده نشده، اولین کسی باشید که امتیاز می‌دهد.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Leave A Reply

Your email address will not be published.