نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

تعمیر کرکره برقی در اصفهان

تعمیر کرکره برقی در اصفهان یکی از خدمات موردنیاز ساکنین این منطقه است که از سوی مراکز تعمیراتی مختلفی ارائه می گردد.

برای اغلب افراد مهم است که کیفیت خدمات تعمیراتی حفاظ پنجره و کرکره برقی بالا باشد تا به نحو مطلوبی مشکلات آن برطرف شده و کرکره برقی به خوبی کار کند.

کرکره برقی به علل گوناگونی خراب می شود. برخی از خرابی های کرکره اتوماتیک قابل پیشگیری است. نگهداری و استفاده درست از کرکره برقی می تواند مانع از خرابی آن شود.

با وجود رعایت موارد گفته شده باز هم ممکن است کرکره برقی خراب شود و نیاز به تعمیر کرکره برقی احساس شود. در این شرایط باید تعمیرکاری را برای تعمیرات کرکره انتخاب نمود که بر تعمیر تک تک قطعات کرکره مسلط باشد و در رفع انواع مشکلات کرکره برقی مهارت داشته باشد.

محصولات ایپاکو:

کرکره برقی درب اتوماتیک
درب برقیدرب فست رول
کرکره مغازهکرکره پارکینگ
کرکره پنجرهکرکره صنعتی
حفاظ آپارتماندرب طلا فروشی
درب اتوماتیک کشوییدرب اتوماتیک بیمارستانی
درب اتوماتیک اسلایدینگدرب سکشنال

خرابی موتور کرکره اتوماتیک در اصفهان ؛ علت و راهکار

مهمترین آیتم در تعمیر کرکره برقی در اصفهان ، تعمیر موتور است. توجه داشته باشید که تعمیرات موتور ، کاری تخصصی است و هرگز نباید به دست تعمیرکاران ناشی و آماتور انجام شود. موتورهای باکیفیت ، دیر خراب شده و از طول عمر خوبی برخوردار هستند. تکنسین به بررسی موتور پرداخته و جزئی ترین اجزای آن را بررسی نموده و سعی در تعمیر آن دارد. اگر موتور تعمیر نشود ، تعویض موتور تنها کاری است که می توان انجام داد. هر چند که هزینه نسبتاً زیادی دارد.

خرابی رسیور کرکره اتوماتیک در اصفهان ؛ تعمیر یا تعویض ؟

عوامل متعددی موجب خرابی رسیور می شوند. نقص رسیور موجب بروز ایرادات مختلفی می شود. شاید خرابی رسیور سبب شود که فرمان داده شده به آن ، انجام نشود. بهتر است برای پیشگیری از خرابی برد ، آن را در محلی نصب کنند که در مقابل تابش نور خورشید و بارش برف و باران و … نباشد. رسیور خراب را در مواردی می توان تعمیر نموده و گاهی تعمیرات آن غیرممکن است. تعویض برد می تواند مشکل را به طور کلی رفع کند.

خدمات تعمیراتی ایپاکو

تعمیر جک پارکینگتعمیر درب اتوماتیک
تعمیر درب شیشه ایتعمیر کرکره برقی

رفع خرابی اندکپ در تعمیر کرکره برقی در اصفهان

اندکپ پس از متصل شدن به بلبرینگ به صفحه پلیت کرکره اتوماتیک متصل می گردد. اندکپ باید شفت را به حرکت در بیاورد. اگر اندکپ خراب شود ، تیغه ها امکان رول شدن ندارند. بنابراین باید اندکپ خراب را بلافاصله تعمیر نمود و یا به تعویض آن اقدام نمود. در اغلب مواقع این قطعه را تعویض می کنند.

خرابی شفت کرکره در اصفهان و راه حل برای برطرف نمودن مشکل مربوط به آن

شفت را نباید قطعه بی اهمیتی دانست. زیرا این قطعه در نگهداری رول کرکره ، نقش پر رنگی را ایفا می کند. شفت ها معمولاً از فولاد ساخته می شوند. این قطعه باید در بالاترین محل درب تعبیه گردد تا عملکرد درستی را ارائه دهند. اگر شفت خراب شود باید آن را تعویض نمود. دقت داشته باشید که سایز شفت برای هر موتوری متفاوت می باشد. برای موتورهای قدرتمندتر از شفت هایی با اندازه بزرگتر استفاده می کنند.

تعویض تیغه ها در اصفهان ، تنها راهکار خرابی تیغه ها

در تعمیر کرکره برقی در اصفهان به تعویض تیغه های معیوب اقدام می شود. اگر چندین ردیف از تیغه ها خراب شده اند می توان به تعویض همان ردیف تیغه ها اقدام نمود. توجه داشته باشید که تیغه هایی از همان نوع تیغه های کرکره برقی را خریداری نمایید. به کیفیت تیغه ها توجه بسیار زیادی داشته باشید و تیغه های ضعیف و نامرغوب را خریداری نکنید.

چرا باید یک ریموت کنترل جدید برای کرکره برقی در اصفهان بخریم ؟

اگر کرکره برقی کار نمی کند ، شاید مربوط به خرابی ریموت کنترل باشد. اگر کرکره برقی را با یک ریموت جدید تست نموده و ملاحضه نمودید که کرکره برقی باز و بسته می شود ، باید برای تعمیر درب اتوماتیک و و تعویض ریموت اقدام نماییم. ریموت های بی کیفیت ، قابل تعمیر نبوده و بایستی تعویض شوند. اما ریموت کنترل های باکیفیت را می توان تعمیر نمود. با مراقبت از ریموت کنترل و ممانعت از وارد شدن ضربه و نفوذ آب به آن ، می توان از خرابی آن پیشگیری نمود.

خرابی چشم ایمنی در اصفهان

در تعمیر کرکره برقی در اصفهان باید به رفع مشکلات سنسور اقدام شود. سنسورهای کثیف نیاز دارند در سرویس های دوره ای تمیز و پاک شوند. در تمیز کردن سنسورها باید احتیاط نمود که آسیبی به آن وارد نشود. چنانچه سنسور معیوب باشد ، ناگزیر به تعویض آن هستیم. زیرا سنسورها قطعاتی نیستند که قابل تعمیر باشند. یک سنسور فوق العاده دقیق و حساس برای جایگزینی سنسور معیوب ، تهیه کنید.

هفت مورد از مشکلات رایج کرکره اتوماتیک در اصفهان

هر یک از مشکلات فوق به دلیل خرابی قطعات مختلفی ایجاد می شوند. برد ، موتور ، شفت ، جک های بازویی ، سنسور ، اندکپ ، سیم کشی ها ، فیوز ، ریل  و … از اجزایی هستند که باید به دقت بررسی شوند. گاهی شل شدن یک پیچ می تواند منجر به بروز مشکلی بزرگ شود.

تعمیر کرکره برقی در اصفهان با کیفیت بالا و قیمت پایین

کیفیت بالا و قیمت پایین ، همان چیزی هستند که مشتریان به دنبال آن هستند. آنها در حالی تمایل به دریافت خدمات باکیفیتی دارند که توجه زیادی هم به هزینه تعمیرات دارند. ایپاکو بر اساس نرخ های مصوب به دریافت هزینه تعمیرات از مشتریان اقدام نموده و به صورت خودسرانه هزینه بیشتری را دریافت نمی کند.

البته اگر برخی از مراکز تعمیراتی به صورت غیرمنطقی و غیرقابل باور از مشتریان هزینه های بسیار پایینی را دریافت می کنند ، می توان حدس زد که خدمات باکیفیتی را ارائه نمی دهند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل