خرید لنز کانن

0

بد نیست قبل از اینکه هزینه کنید و یه لنز کانن بخرید این مطلب را تا انتها بخوانید. همانطور که می دانید شرکت کانن علاوه بر تولید دوربین در زمینه ساخت لنزهای دوربین عکاسی هم فعالیت دارد. کانن علاوه بر لنزهای کیت خود که شامل لنزهای ۱۸-۵۵ و ۱۸-۱۳۵ لنزهای حرفه ای دیگری هم تولید می کند که بسیاری از عکاسان علاقه زیادی به استفاده از این لنزها دارند. همچنین شرکت کانن لنزهای پرایم و ماکرو بسیار متنوعی هم تولید کرده است و به همین دلیل شما باید به نیاز خود و همچنین انتظاراتی که از لنز دارید واقف باشید. لنزهای پرایم کانن معمولا کیفیت بهتری نسبت به لنز های تله زوم دارند و عکاسان حرفه ای در زمینه عکاسی پرتره و خیابانی هم ترجیح می دهند از این لنزها استفاده کنند ولی در عکاسی ورزشی و طبیعت لنزهای زوم و تله زوم کاربرد بیشتری دارد. بیشتر خریداران لنزهای دوربین عکاسی کانن معمولا درگیر اعداد و نوشته های روی لنز می شوند و برای خرید لنز دچار سردرگمی می شوند که در ادامه کمی در این باره توضیح می دهیم. اولین حروفی که روی لنز مشاهده می کنید EF و EF-S هست که اگر EF رو مشاهده کردید به این معناست که این لنز قابل نصب بر بر روی تمام دوربین های Eos کانن است.

image 28

فروشگاه دیجیران با آنالیز روزانه بازار سعی دارد تا لنز دوربین بدون آینه و لنز دوربین DSLR را با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم کند.

موارد استفاده لنزهای کانن

لنزهای EF-S برای دوربین های Half Frame APS-C

لنزهای EF-M برای دوربین های سری M

سری EF هم برای دوربین های زوم و ثابت

AF در لنزهای دوربین عکاسی نشانه اتوفوکوس بودن آن است و اگر روی آن نوشته بود MF یعنی هیچ خبری از اتوفوکوس در آن نیست.

IS به این معنی است که لنز شما دارای سیستم لرزشگیر داخلی است که حدود ۴ تا ۵ گام لرزش را کمتر می کند.

USM مخفف ULTRA SONIC MOTOR است که سیستم فوکوس سریع و بی صدای لنز است.

حرف F روی لنز نشان دهنده اندازه دریچه دیافرگام است که هر چه این عدد کمتر باشد لنز شما میتواند در تاریکی عکس های بهتری بگیرد.

لنزهایی که حرف L بر روی آنها است در ایران جزو لنزهای لاکچری حساب می شوند چون جنس عدسی های آنها از بهترین متریال است. نحوه تشخیص این لنزها از لنزهای دیگر این است که در جلوی این لنزها یک حلقه قرمز رنگ وجود دارد و تفاوت دیگر این لنزها هم قیمت بالای آنها است.

یکی دیگر از حروف های اختصاری که می توانید بر روی لنز دوربین ها ببینید TS-E هست که این لنزها قابلیت جابجایی هم در محور افقی و هم عمودی دارند و در موارد خیلی خاصی استفاده می شوند.

قیمت لنزکانن

فروشگاه دیجیران با آنالیز روزانه بازار سعی دارد برای شما لنزهای اورجینال را بهترین قیمت فراهم کند. جهت استعلام قیمت و خرید لنز دوربین بدون آینه و لنز دوربین DSLR از فروشگاه دیجیران کلیک کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.