رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی کشاورزی در خرم‌آباد

0

به گزارش گزاری مهر، حبیب نامداری در سخنانی، اظهار داشت: برای حفظ کاربری اراضی و اجرای دستور مقام قضائی و قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، شش مورد اجرای احکام تغییر کاربری غیرمجاز و ۴۰ مورد در قالب تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی کشاورزی مناطق «رباط» و «کمالوند» شهرستان خرم‌آباد با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، معاون امور اراضی استان، رئیس اداره و پرسنل یگان حفاظت امور اراضی شهرستان، عل نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط قلع‌وقمع شد.

وی تصریح کرد: با قلع‌وقمع این تغییر کاربری‌های غیرمجاز ۱۳ هکتار از اراضی کشاورزی در مناطق «رباط» و «کمالوند» این شهرستان به حالت اولیه و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت‌وساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع‌وقمع بناهای احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

نامداری، گفت: فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی کشاورزی این مدیریت همچنان به‌صورت روزانه و مستمر ادامه دارد، ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خردکردن و قطعه‌بندی اراضی زراعی و تبدیل آن خانه‌باغ بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.