نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

شناسایی ۱۳ کارچاق کن دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز اسلامشهر

4749027 jpg

به گزارش نگار مهر، حسین حبیبی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد پیگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اسلامشهر با بیان اینکه همواره تاکید ما به شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های مسئول در این زمینه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز بوده اظهار کرد: مدیران مربوطه در این حوزه نباید هیچ ملاحظه‌ای برای عمل به وظایف خود داشته باشند و با همت و جدیت قانون را اجرایی کنند.

وی با اشاره به آزاد سازی ۱۹۴ هکتار از اراضی و اعاده به وضع سابق ۶۶۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در سال جاری گفت: با مدیران متخلف در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌شود، نامه زدن و اطلاع دادن کافی نیست و باید اقدام میدانی برای جلوگیری و پیشگیری از این تخلفات انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برخی کاستی‌ها به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در شهرها منجر می‌شود، گفت: به عنوان تأخیر در بازنگری و ابلاغ طرح هادی احمدآباد مستوفی از جمله دلایلی است که به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در این شهر دامن زده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت شناسایی و تعیین تکلیف ‌های ناایمن شهرستان تصریح کرد: آنچه در ساخت و ساز غیر مجاز شاهد هستیم ساخت ساختمان‌هایی با استحکام پایین و ناایمن است و متأسفانه برخی مهندسین ناظر نیز ساختمانی که پی یا فونداسیون آن برای ۲ طبقه بوده و ۵ طبقه روی آن ساخته شده را تأیید می‌کنند.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت برخورد قاطع با کارچاق کن‌ها و سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز که ۱۳ نفر از آنان نیز توسط جهاد کشاورزی شهرستان شناسایی شده اند تاکید کرد.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل