قیمت گذاری محصولات در میادین و بازارها بر اساس شاخص‌های کیفی است

0

به گزارش گزاری مهر، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ‌گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس شاخص‌های کیفی انجام می‌شود؛ گفت: به عبارتی قیمت‌گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین می‌شود.

وی افزود: در نرخنامه‌های سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخص‌های کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن، سایز و … است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بهره‌برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخص‌های تعیین شده در نرخ نامه مصوب سازمان مدیریت میادین؛ تهیه کنند.
اگر محصولی با شاخص‌های کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.

وی بیان کرد: در برخی موارد که محصول قابل عرضه در میادین و بازارها فاصله کمی با شاخص‌های کیفی نرخ نامه داشته باشد، اصلاح قیمت انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان می‌توانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.