نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

مزایای جاروی شارژی + ۵ کاربرد برای آن که باید بدانید

جاروی شارژی به عنوان یکی از لوازم خانگی پرکاربرد و محبوب شناخته می شود که در کنار عملکرد مناسب، بسیار جمع و جور و کوچک است. این جاروها می توانند در مدت زمان مشخصی در شارژ بمانند تا باطری آن ها به طور کامل پر شود، پس از آن تا مدت زمان مشخصی امکان جاروکشی حرفه ای را برای شما فراهم می کنند. اگر به دنبال یک جاروی کوچک، جمع و جور و همه کاره هستید، جاروی شارژی انتخاب بسیار خوبی برای شما است. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با مزایای جاروی شارژی و کاربردهای آن اشاره کنیم.

جارو شارژی چیست و چگونه کار می کند؟

جاروی شارژی دارای یک باطری قدرتمند در درون خود است که با اتصال در مدت زمان مشخصی به برق، امکان استفاده بدون نیاز به اتصال سیمی را فراهم می کند. این جاروها دارای تجهیزات مشابه با جارو برقی مانند فیلتر، موتور، دسته های مختلف و … هستند که می توانند گرد و غبار و آلودگی ها را با سرعت زیادی جمع آوری کنند و از آلوده ماندن محیط جلوگیری نمایند. استفاده از جاروهای شارژی در خانه ها، شرکت ها، باغ ها و فضاهای مختلف دیگر بسیار متداول است.

مزایای جاروی شارژی

مزایای جاروی شارژی

جاروی شارژی شما را از دغدغه استفاده از جارو با برق بی نیاز می کند. می توانید این جاروها را به مدت ۴ الی ۵ ساعت درون شارژ بگذارید و بعد به راحتی از آن ها استفاده کنید. از جمله مزایای مهم جاروهای شارژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربردهای مهم جاروی شارژی

کاربردهای مهم جاروی شارژی

جاروی شارژی به عنوان یک وسیله کارآمد و نوآورانه، می تواند برای تمیزکاری حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد. در هر جایی که امکان استفاده از جاروهای برقی با سیم را ندارید، می توانید از جاروی شارژی استفاده کنید. ۵ مورد از مهم ترین کاربردهای این جاروها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمیزکاری ماشین

اگر دغدغه شما تمیز کردن ماشین با جارو برقی است، ولی در پارکینگ خودتان امکان استفاده از جارو برقی را ندارید؛ نگران نباشید! جاروی شارژی، یکی از انواع جاروهایی است که می تواند برای تمیزکاری ماشین و حذف گرد و غبارها و آلودگی های به وجود آمده استفاده شود. معمولا از جاروهای شارژی دستی برای تمیزکاری فضای داخل خودرو استفاده می شود.

جاروکشی مبل ها

یک جاروی شارژی باکیفیت می تواند برای جاروکشی مبل ها نیز استفاده شود. بسیاری از این جاروها دارای سری مخصوص برای جمع کردن ذرات، گرد و غبارها و آلودگی ها در گوشه های مبل هستند. همچنین می توان آن ها روی مبل و بخش های مختلف آن استفاده کرد.

تمیزکاری راه پله ها

تمیزکاری راه پله ها یکی از مهم ترین کاربردهای جاروی شارژی است. یکی از دغدغه های افراد این است که نمی توانند جاروهای سیم دار را برای تمیزکاری راه پله های داخل منزل و یا خارج از خانه استفاده کنند. جاروی شارژی به دلیل قابل حمل بودن، به راحتی برای تمیزکاری چنین محیط هایی قابل استفاده است. علاوه بر این، می تواند با سری های مخصوص، امکان جاروکشی گوشه ها را فراهم کند.

تمیز کردن کابینت ها و کمدهای دیواری

معمولا کابینت ها و کمدهای دیواری در مکان هایی قرار گرفته اند که یا امکان دسترسی به جارو برقی سیم دار وجود ندارد و یا جارو برقی های سنگین به راحتی قابل استفاده برای تمیزکاری آن ها نیستند. جاروی شارژی، یک جاروی کوچک، جمع و جور و با قابلیت استفاده دستی است که می توانید با کمک آن داخل کابینت ها، گوشه های آن ها و بخش های مختلف را به صورت دقیق تمیزکاری نمایید.

تمیزکاری پرده ها و اطراف آن ها

پرده ها به صورت عمودی در خانه های مسکونی قرار گرفته اند. اگر قصد تمیزکاری پرده ها را دارید، می بایست در اولین قدم از یک جاروی باکیفیت که امکان حرکت دادن و جابجایی آن به سادگی وجود دارد، کمک بگیرید. جاروی شارژی یکی از بهترین این جاروها است که هم سایز کوچکی دارد، هم می تواند به صورت ایستاده و دستی برای تمیز کردن پرده ها استفاده شود. می توانید برای حذف آلودگی های تجمع یافته و گرد و غبارهای روی پرده ها، از جارو شارژی استفاده کنید. فقط کافیست که مطمئن شوید جاروی شما شارژ کافی دارد!

بهترین جاروی شارژی موجود در بازار

بهترین جاروی شارژی موجود در بازار

در میان تنوع بالایی از جاروهای شارژی موجود در بازار، جاروی شارژی دایسون به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل شده است. این جاروی برند انگلیسی می تواند با عملکرد موتوری بسیار قوی خود، امکان جذب و جمع آوری گرد و غبار و آلودگی های مختلف را فراهم کند. می توانید از این جارو شارژی به صورت ایستاده و یا دستی استفاده کنید. وزن سبک ۲.۶ کیلوگرمی این جاروی شارژی به شما این امکان را می دهد تا بدون فشار کمر و زانودرد، مراحل جاروکشی را با سرعت بسیار زیادی انجام دهید.

موتور دیجیتال به کار رفته در این جاروی شارژی باعث شده تا بتوان برای جمع آوری گرد و غبار ریز و ذرات آشغال از روی سطوح سرامیک، پارکت، فرش و ….، از آن استفاده کنید. این جارو به مدت ۵ ساعت به طور کامل شارژ می شود و می تواند تا مدت ۴۰ دقیقه مکش مناسب را در اختیار شما قرار دهد. فیلتر این جارو شارژی، فیلتر قابل شستشوی هپا است که می تواند ضمن جمع آوری آلودگی ها، مواد حساسیت زا و آلرژن ها، از حساسیت شما جلوگیری کند. بنابراین، اگر در فصول مختلف سال در خانه دچار علائم آلرژیک می شوید، این محصول را به عنوان یک گزینه عالی انتخاب کنید. این محصول دارای دو پارویی تمیز کننده و ۳ ابزار فوق العاده است که به شما امکان تمیز کردن و جاروکشی سریع و بدون دغدغه را می دهد.

فروشگاه اینترنتی پرسه بازار؛ عرضه کننده انواع لوازم ایکیا و برندهای مطرح لوازم خانگی

محصولات ایکیا محصولات بسیار باکیفیتی در بازار هستند که توسط برند سوئدی با همین نام تولید شده اند و می توانند نیازهای شما را به خرید لوازم خانگی با برندهای متفرقه برطرف کنند. لوازم خانگی ایکیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با تنوع بالایی که در اختیار قرار می دهند، توانسته اند به یکی از معروف ترین برندهای جهانی تبدیل شوند. فروشگاه اینترنتی پرسه بازار، فروشگاهی معتبر و با تکنولوژی های به روز است که توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت و گارانتی اصالت به مشتریان عرضه کند. در صورت نیاز به خرید لوازم خانگی ایکیا و جاروی شارژی این برند با ضمانت اصالت و اورجینال بودن، کافیست که از طریق این سایت اقدام کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل