معرفی محبوب ترین گوشی و تلویزیون الجی در ایران

0

برند LG از قدیم الایام یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار ایران بوده است. در این میان بیشترین محبوبیت برای لوازم خانگی می‌باشد؛ اما در کنار آن اقلامی چون تلویزیون و نهایتا مانیتورهای گیمینگ برند الجی در بازار ایران و دنیا زبان زد خاص و عام هستند.

image 27

گیمینگ در عصر جدید تبدیل به یک صنعت پر از درآمد شده است و طی اخبار منتشر شده اخیرا دبی بودجه ۱ میلیارد دلاری در ارتباط با این صنعت اختصاص داده است تا تبدیل به قطب گیمینگ شود. در این راستا داشتن اطلاعات مناسب در زمان خرید مانیتور گیمینگ و یا تلویزیون های مناسب از برند الجی در سرنوشت گیمرها بسیا تاثیر گذار است. جالب است که بدانید دبی یک ویزای اختصاصی برای گیمرها در نظر گرفته است.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که کدام نوع از تلویزیون الجی است که نیاز به تعمیر ندارد و در کنار آن کدام تلویزیون الجی است که قابل حمل بوده و می‌توانید آن را با خودتان به هر جایی ببرید. نهایتا به توضیح و تشریح بهترین مانیتور گیمینگ lg در ایران خواهیم پرداخت که به احتمال زیاد شما را هیجان زده خواهد کرد.

تلویزیون ال جی که تعمیر نمیخواهد

امروز می‌خواهیم در ارتباط با تلویزیون C3 OLED صحبت کنیم که لقب بی‌نقص ترین تلویزیون را در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص داده است. در این میان از گزارش‌های وبسایت service-lg.ir استفاده خواهیم کرد زیرا که نکات بسیار مهمی در حفظ و نگهداری اینگونه از تلویزیون‌ها بیان کرده است.

نقاط قوت تلویزیون C3 OLED

✅ نسبت کنتراست بی نهایت برای مشکی مطلق

✅ بازتاب نور بی نظیر

✅ زاویه دید عالی

✅ تاخیر ورودی کم

نقاط ضعف تلویزیون C3 OLED

⭕️ نور زیاد تلویزیون ممکنه باعث حواس پرتی شود

⭕️ مشکل یک نواختی از بعضی زاویه ها

اگر ویژگی‌های این تلویزیون شما را تحت تاثیر قرار داده‌است، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به وبسایت خبر فوری مراجعه نمایید و همچنین از مطلب ” تلویزیون C3 OLED ، تلویزیون ال جی که تعمیر نمیخواهد ” دیدن کنید.

آشنایی با صفحه نمایش قابل‌حمل جدید Standby Me Go

صفحه نمایش تلویزیون قابل حمل Standby Me Go به‌سادگی باز و بسته کردن کیف روشن و خاموش می‌شود و هیچ نیازی به فرایند اضافی ندارد. صفحه نمایش ۲۷ اینچی به‌صورت لمسی کار می‌کند و تا ۹۰ درجه به بالا و ۹۰ درجه در جهت عقربه‌های ساعت قابلیت چرخش دارد و ارتفاع آن تا ۱۸ سانتیمتر قابل تنظیم است. بسته به محیط تماشا نیز مشتریان می‌توانند صفحه نمایش را به‌صورت عمودی یا افقی بچرخانند یا از آن به حالت رومیزی استفاده کنند.

نمایندگی سرویس ال جی با بررسی، تجزیه تحلیل و نهایتا مهندسی معکوس تلویزیون Standby Me Go الجی مشخص کرد که توانایی بسیار زیادی در تعمیرات دارد. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم تا صفحه تعمیرات تلویزیون ال جی این وبسایت را به شما معرفی کنیم تا از خدمات آن ها بهره مند شوید. در صورت علاقه مندی به مطالعه بیشتر به مقاله تلویزیون قابل حمل LG در مرکز تعمیرات تهران مهندسی معکوس شد مراجعه نمایید.

image 29

مشخصات جدیدترین مانیتور گیمینگ ال جی

مانیتور مورد اشاره با مدل دقیق ۴۵GS95QE دارای یک پنل اولد ۴۴.۵ اینچی با رزولوشن ۳۴۴۰×۱۴۴۰پیکسل با انحنای ۸۰۰R و نسبت تصویر ۲۱:۹ است که در مقایسه با نمایشگرهای سنتی ۱۶:۹، میدان دید وسیع‌تری را ارائه می‌دهد. روشنایی بالای ۲۷۵ نیت با حداکثر روشنایی تا ۱۳۰۰ نیت دارد که ۹۸.۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را برای رنگ‌های زنده و دقیق پوشش می‌دهد.

نحستین مانیتور گیمینگ LG Dual-Hz با کیفیت ۴K 240Hz / FHD 480Hz

مدل بسیار پیشرفته ۳۲GS95UE اولین مانیتور UltraGear مجهز به ویژگی Dual-Hz به شمار می‌رود که به کاربران اجازه می‌دهد با یک کلیک ساده در بین حالت ۴K (3,840 x 2,160) در ۲۴۰Hz و Full-HD (1,920 x 1,080) در ۴۸۰Hz حرکت کنند. این نوآوری به کاربران اجازه می‌دهد برای صرفه‌جویی در زمان به آسانی با یک کلید میانبر یا کلید تغییر جهت جوی‌استیک فوراً ترکیب بهینه‌سازی شده وضوح تصویر و نرخ تازه‌سازی مناسب را برای ژانر گیمی که در حال بازی کردن آن هستند اعمال کنند.

کاربران می‌توانند برای گیم‌های اکشن سریع  fast-paced actionو تیراندازی از FHD 480Hz و برای بازی‌های داستان-محور با ویژگی‌های بصری غنی از ۴K 240Hz لذت ببرند. آخرین مطلب پیشنهادی برای شما از وبسایت قطره می‌باشد. در صفحه آزمایش بهترین مانتیور گیمینگ ال جی در نمایندگی LG توضیحات بسیار کاملی در ارتباط با جدیدترین ماینتورهای گیمینگ داده شده است.

امیدوار هستیم که این محتوا برای شما همراهان گرامی مفید واقع شده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.