نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

چرا ادمین ها از خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور کمک میگیرند ؟

وابستگی دیجیتال مارکتینگ ها به شبکه های اجتماعی موجب افزایش تعداد کاربران برنامه های مختلف گردیده است ، راحتی فعالیت و کسب درآمد مجازی به کمک اپ ها نیز در مورد افزایش تعداد کاربران بی تاثیر نبوده است ، پس در نظر بگیرد که آمار افزایش کاربران مجازی برنامه ها با روند صعودی افزایش پیدا خواهد یافت به خصوص که سایر فعالیت های روزمره افراد به این شبکه ها وابسته است در نتیجه زندگی انسان از شبکه های مجازی جدا نخواهد شد .

فعالیت در شبکه‌های مجازی نیازمند تجربه و همچنین سواد مجازی می باشد ، در واقع مدیریت حساب‌های کاربری در شبکه‌های مطرح از قبیل اینستاگرام نیاز حیاتی می باشد به ویژه اینکه اینستاگرام فرصت ویژه ای برای کاربران خود ایجاد کرده است تا بتوانند با ساخت حساب تجاری بیشتر به بحث دیجیتال مارکتینگ بپردازند ، مدیریت حساب های تجاری اینستاگرام تنها آپلود محتوا و پاسخ دهی نیست بلکه دارا بودن تخصص افزایش مخاطب مهم ترین آن می باشد .

پیج های تجاری برای افزایش مخاطب و همچنین میزان بازدید صفحات خود نیازمند اشخاص با تجربه به نام ادمین ها هستند ، ادمین ها افراد کاربلد در حوزه مدیریت شبکه های مجازی و افزایش تعامل کاربری هستند ، این افراد با دارا بودن سواد توسعه شبکه مجازی استراتژی لازم برای فعالیت در این شبکه ها را بلد هستند و می توان با کمک گرفتن از آنها میزان فالوور های پیج را که پر اهمیت ترین فاکتور هستند افزایش داد .

ادمین های اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج‌ ها از روش های مختلفی استفاده می‌کنند طبق ارزیابی‌های کاملی که انجام گرفته متوجه شدیم که ادمین ها برای افزایش دنبال کننده از خرید فالوئر اینستاگرام استفاده می‌کنند ، اما چرا ادمین ها از خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور کمک میگیرند ؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام روش مناسبی برای افزایش دنبال کننده محسوب میشود ؟ برای یافتن پاسخ پرسش ها در ادامه همراه باشید.

ادمین اینستاگرام کیست ؟

ادمین اینستاگرام یکی از مشاغلی می‌باشد که با توسعه اینستاگرام به منظور ارزیابی و آنالیز پیج و همچنین مدیریت آنها ایجاد شده است ، ادمین ها افرادی هستند که سواد رسانه‌ای به منظور افزایش مخاطب و همچنین افزایش بازید پیج را بلد هستند ، ادمین ها می توانند با نظارت کامل بر روی پیج های اینستاگرام و همچنین افزایش ارتباطات با سایر بیزنس ها به اعتبار صفحه بیافزایند و موجب افزایش رنک پیج گردند .

ادمین اینستاگرام تمامی اطلاعات خود را درباره استراتژی بازاریابی و همچنین مدیریت آن از طریق آموزش یاد می‌گیرد این افراد بعد از آموزش های فراوان وارد چرخه کاری میشوند ، ادمین ها از همان شروع کار اطلاعات زیادی درباره نحوه فروش محصولات ، افزایش فالوور و همچنین افزایش تعامل صفحه کاری دارند ، اما حتی ادمین ها می توانند به صورت کاملا تخصصی در یک حوزه به خصوص فعالیت داشته باشند .

ادمین‌های اینستاگرامی برای پیج‌های فروشگاهی می‌توانند بسیار مفید باشند آنها می‌توانند با ایجاد کمپین‌های فروش و یا برقراری ارتباطات با فالوور ها میزان فروش شما را چندین برابر سازند و از پتانسیل بازاریابی اینستاگرام به نحوه احسنت استفاده کند ، پس می توان جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر بیزنس از ادمین ها کمک گرفت و موجب رونق پیج کاری گردید .

 

مسئولیت های ادمین اینستاگرام چیست ؟

همانطور که دانستید ادمین ها یک سری از افراد حرفه‌ای و کار بلد هستند که استراتژی لازم برای مدیریت پیج را دانسته و همچنین تمام تلاش خود را برای افزایش فالوور های پیج می کنند ، ادمین های اینستاگرامی می‌توانند ادمین کل و یا ادمین هایی باشند که در رشته‌های به خصوص توانایی دارند به عبارتی شما می توانید ادمینی را برای فعالیت در یک حوزه به خصوص برای مثال تولید محتوا استخدام کنید و یا ادمینی را برای فعالیت های روزانه اینستاگرام همچون پاسخ دهی به کاربران ، آپلود محتوا و..‌. قرار دهید .

در حالت کلی می‌توان گفت بدون توجه به نوع و رشته تخصصی که ادمین در آن فعالیت دارد بایستی تمامی ادمین ها بلا استثنا به موارد زیر مسلط بوده و دانش کافی داشته باشند.

 

  1. اولین و مهم‌ترین مورد که جز وظایف ادمین ها محسوب می‌شود تولید محتوا می‌باشد یک ادمین کاربلد بایستی بتواند محتوای مناسب و مرتبط با نوع پیج را با توجه به اطلاعاتی که بخش مدیریت در اختیار آن قرار می دهد را تولید کرده و در زمان مناسب به اشتراک بگذارد ، برای مثال تولید پست در قالب ریلز (Reels) ، تصاویر و… بایستی جزو توانایی های ادمین باشد .
  2. یکی دیگر از وظایف مهم ادمین ها نحوه تعامل با کاربران و فالوور ها می‌باشد یک ادمین مسلط و کاربلد بایستی نحوه ارتباط گیری با مخاطب را بلد بوده و در اسرع وقت از قسمت دایرکت (direct) پاسخگوی آنان باشد نوع رفتار ادمین با فالوور و پاسخ دهی سریع می تواند بر کیفیت فروش و همچنین افزایش اعتبار پیج تاثیر گذار باشد .
  3.  هنگام تولید محتوا یکی دیگر از موارد مهم نوشتن متن‌ها و کپشن‌ ها (captions) می‌باشد یک ادمین کاربلد بایستی توانایی بالایی در نوشتن داشته و مناسب‌ترین نوع کپشن‌ ها به منظور جذب کاربر را بلد باشد ، به خصوص جمله اول کپشن در افزایش واچ تایم (watch time ) پست بسیار موثر است به همین دلیل ادمین بایستی زمان زیادی را بر روی نوشتن متن اول دست قرار دهد ‌.
  4.  پاسخ دهی به قسمت کامنت ها (comments) بسته به تعداد آنها متفاوت می‌باشد برای مثال اگر تعداد کامنت های یک پیج پایین باشد ادمین اینستاگرام می‌تواند به آنها پاسخ دهد اما اگر حجم کامنت های درج شده در زیر پست بسیار بالا باشد ادمین نمی تواند به همه آنها پاسخ دهد اما می تواند به تعداد کمی از آنها پاسخ داده و یا نظرات مهم را پین (Pin) کند ، همچنین گاهی اوقات ممکن است نظرات نامناسب و بی ربط در زیر پست باشد که ادمین در صورت نیاز می تواند با آنالیز کامل آنها را پاک کند .
  5.  یکی از قسمت‌های مهمی که در پیج های کاری در قسمت پست و همچنین تنظیمات قرار دارد قسمت این سایت (insight) می‌باشد ، قسمت این سایت بخشی می‌باشد که اطلاعات کامل درباره نوع پست ، میزان تعامل کاربران ، میزان واچ تایم ، کامنت ها ، لایک‌ ها ، شیر محتوا و همچنین سایر موارد اطلاعات موجود است برای مثال اینکه آیا پست وارد اکسپلور شده است یا خیر ، ارزیابی این قسمت برای ادمین ها و اداره پیج بسیار اهمیت دارد در نتیجه یک ادمین حرفه ای بایستی نحوه کسب اطلاعات از قسمت این سایت را بلد باشد .
  6.  قسمت بیو(bio) اینستاگرام در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است در نتیجه یک ادمین ماهر بایستی بلد باشد که از ۱۵۰ کاراکتر موجود در بخش بیو نهایت استفاده را کند ، ادمین اینستاگرام بایستی از همه نکات مهم و جمله بندی های ویژه به منظور تحت تاثیر قرار دادن مخاطب استفاده کند ‌.
  7.  از دیگر وظایف مهم یک ادمین اینستاگرام طراحی و ایجاد هایلایت های (highlights) مختلف در اکانت تجاری می‌باشد ؛ قسمت هایلایت ها می‌تواند در جذب مشتری و همچنین فروش تاثیر داشته باشد ، هایلایت ها می توانند در برگیرنده پرسش های عمومی باشد و یا اطلاعاتی در مورد پیج‌ فروشگاهی بدهند ، همچنین می توان هایلایت های شخصی سازی شده برای هر بیزنسی را ایجاد کرد .
  8.  از جمله موارد مهم برای یک ادمین این است که نحوه کار کردن با برنامه‌های ادیتی مختلف را بلد باشد چرا که برای تولید محتوا در اینستاگرام انجام ادیت و همچنین تنظیم‌های مختلف بسیار نیاز است به همین دلیل ادمین اینستاگرام باید به برنامه های معروفی از قبیل اینشات ، کپ کات و… مسلط باشد .
  9.  یک ادمین حرفه‌ای بایستی زمانبندی انتشار پست و استوری را به خوبی بلد باشد به عبارتی یک ادمین حرفه‌ای می‌داند که نباید در هر زمان از روز یک پست و یا استوری را منتشر کند چرا که اگر در زمان مناسب محتوا را منتشر نکند احتمال افت و شکست پیج وجود دارد ، اما اگر زمانبندی مناسب را بلد باشد می داند که بایستی در زمانی پست آپلود شود که بیشترین فعالیت مخاطبان اتفاق می افتد تا به کمک تعامل بالا شانس ورود به اکسپلور را بدست آورد ‌.

 

اهمیت خرید فالوور برای ادمین های اینستاگرام

موارد فوق گوشه‌ای از وظایف و مسئولیت‌های یک ادمین حرفه‌ای محسوب می‌شود اما اگر به تمامی این موارد دقت کنید خواهید دید که انجام تک تک آنها به منظور جذب فالوور و مخاطب انجام می‌گیرد پس به این نتیجه خواهیم رسید که مخاطب و دنبال کننده مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور مهم برای ارزیابی پیج های اینستاگرامی و موفقیت آنان می‌باشد پس ادمین اینستاگرام باید نهایت تلاش خود را بکند تا تعداد فالوور را افزایش دهد .

طبق اطلاعات موجود و تحقیقاتی که در مورد ادمین ها انجام شده به این نتیجه رسیدیم که اغلب ادمین ها برای افزایش فالوور ها بعد از فعالیت خود از خرید فالوور اینستاگرام استفاده می‌کنند ، خرید فالوور اینستاگرام یعنی اینکه شما تعداد مورد نیاز فالوور خود را در وب سایت های مطرح و همچنین معتبر گوگل ثبت کرده و با همان تعداد ثبت شده فالوور دریافت می‌کنید ، همچنین حتی می تواند نوع فالوور خود را انتخاب کرده و مناسب ترین آن را تهیه کنید .

ادمین ها با خرید فالوور واقعی اینستاگرام می توانند به سرعت تعداد فالوور های واقعی یک صفحه تجاری را افزایش دهند و در نتیجه در کمترین زمان ممکن به سرعت میزان تعامل در صفحه کاری را افزایش دهند ، پس خرید فالوور واقعی اینستاگرام یک استراتژی کاربردی برای افزایش دنبال کننده‌ها محسوب می‌شود .

ضمن ادمین های اینستاگرامی افراد معروف همانند سلبریتی ها و اینفلوئنسرها نیز به منظور افزایش دنبال کننده از خرید فالوور واقعی استفاده می‌کنند و فرایند عضوگیری را تسهیل می بخشند به همین دلیل است که افراد تازه وارد در اینستاگرام به سرعت رشد می کنند.

آیا فالوور های خریداری شده ریزش دارند ؟

درست است که بعد از خرید فالوور واقعی میزان دنبال کننده‌های پیج افزایش می‌یابد اما ادمین ها این را به خوبی می‌دانند که بعد از خرید فالوور بایستی تمامی حواس خود را بر روی تولید محتوا قرار دهند تا کاربران جدید از محتوای موجود حمایت کرده و موجب توسعه آن شوند ، پس آن چه که می تواند مخاطبان جدید را در پیج ماندگار کند محتوا می باشد پس بایستی حتما به دنبال تولید محتوا باشید ‌.

مورد بعدی در رابطه با خرید فالوور این است که از خرید فالوور واقعی استفاده کنید چرا که فالوور های فیک نیز وجود دارند این فالوور ها می‌توانند تعداد دنبال کننده‌های شما را افزایش دهند اما به صورت مستقیم در افزایش تعامل و همچنین توسعه بیزینس شما نقشی ندارند ، همچنین اگر کیفیت این فالوور ها پایین باشد امکان ریزش وجود دارد ، از طرفی خود اینستاگرام نیز بعد از شناسایی فالوور های فیک آنها را حذف می کند و میزان فالوور ها افت می کند .

 

نتیجه گیری :

کمک گرفتن از ادمین ها می‌تواند در رونق گرفتن پیج های تجاری بسیار موثر باشد ادمین ها به دلیل تجارب بالای خود در زمینه بازاریابی مجازی و نحوه گسترش آن می توانند در زمان کمی یک پیج را ارتقا دهند و موقعیت آن را بهتر سازند ، شما می توانید بعد از تاسیس پیج کاری به منظور موفقیت هر چه بیشتر از ادمین ها کمک بگیرید .

در کنار ادمین ها توجه به خرید فالوور اینستاگرام نیز می‌تواند در روند توسعه پیج موثر باشد به ویژه که اگر این فالوور ها واقعی و همچنین هدف شما باشند در این زمان شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی در رابطه با افزایش فالوور به سرعت دنبال کننده های خود را افزایش دهید

۵/۵ - (۱ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل