نماد سایت پایگاه خبری گل تازه

۲ هزار میلیارد تومان دستاورد سفر شهید رئیسی به کشاورزی همدان

5005068

به گزارش گزاری مهر، جعفر مصباحی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان در بخش استان با ۹ زیربخش در قالب ۲۶ پروژه مصوب شد اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار از طریق برنامه و بودجه کشور، ، منابع استانی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و از محل ملیت اجتماعی وزارت نفت در سفر ریاست جمهور به استان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار در حوزه‌های همچون امور اراضی، باغبانی، آب و خاک، دامپزشکی و منابع طبیعی و آبخیزداری مصوب شد افزود: شیلات، امور عشایری و شهرک‌های کشاورزی نیز از این مصوبه منتفع شده‌اند.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: این میزان اعتبار باید طی سه سال جذب شود اگرچه در حال حاضر در حوزه احیا و مرمت قنوات، تکمیل کانال‌های آبرسانی، احیا و نوسازی باغات و گردو و در بخش توسعه باغات و کشت پیشرفت قابل توجه و چشمگیری ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آبخیزداری، مرمت راه‌های عشایری، تجهیز آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی و واکسیناسیون دام در مناطق عشایری و صعب‌العبور نیز شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم اضافه کرد: در احداث و ایجاد زیرساخت‌های مجتمع‌های ‌ای نیز اقدامات شایان ذکری انجام شده است.

مصباحی در ادامه خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور شهید به همدان و تصویب اعتبار قابل توجه منشأ خیر و برکت در استان شد به نحوی که این میزان اعتبار در سنوات گذشته در بخش کشاورزی استان لحاظ نشده بود.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل