بازرسی از نانوایی های گرمسار/ ۲ واحد متخلف به تعزیرات معرفی شد

0

علی جورابلو در گفتگو با نگار مهر، ضمن اشاره به گشت مشترک و بازدید از نانوایی‌های شهرستان گرمسار، تاکید کرد: مجموعاً ۶۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفت و دو مورد تخلف نانوایی‌های نیز به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا برخورد قانونی با آنها انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی کار با دستگاه خمیرگیر نوین برای واحدهای خبازی گرمسار برگزار شده است، افزود: دستگاه جدید به واسطه بهره گیری از فناوری، مشکل کاهش وزن چانه و… را بر طرف کرده است.

کنترل مبادی ورودی و خروجی گرمسار

مدیر جهاد گرمسار با اشاره به اجرای ۶۹ مورد گشت مشترک با رئیس اداره تعزیرات حکومتی و صمت و شبکه دامپزشکی از مرغ فروشی‌ها و واحدهای صنفی شهرستان گرمسار، افزود: دو مورد تخلف نیز در این زمینه به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است.

جورابلو همچنین از شناسایی چهار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی در شهرستان گرمسار نیز خبر داد و گفت: اخطارهای لازم به این افراد داده شده تا در صورت عدم اصلاح رویه، با آنها برخورد قضائی قاطع صورت گیرد.

وی همچنین از برگزاری کشیک سیار قرنطینه در محور مواصلاتی تهران – گرمسار واقع در میدان ایوانکی در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان به منظور رصد و پایش حمل مرغ زنده به مقصد کشتارگاه‌ها خبر داد و افزود: نظارت بر حمل و نقل دام و طیور زنده در زمره اولویت‌های گرمسار برای تنظیم بازار است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.