شرکت مؤثر در انتخابات راهی برای پیشبرد اهداف کشور است

0

به گزارش نگار مهر، حجت‌الاسلام باقر مختاری امروز سه‌شنبه در گردهمایی مروجین چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مهم‌ترین بخش مجموعه کشاورزی برای پیشبرد اهداف این سازمان مروجین کشاورزی هستند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در کوران توطئه‌ها قرار گرفته است، کدام کشوری را در جهان سراغ دارید که این همه در معرض دشمنی‌های مختلف قرار داشته باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قصد دشمنان از انجام دشمنی‌ها القای ناکارآمدی نظام به مردم است، اما این روزها برای مثال در حوزه کشاورزی توانستیم به توفیقات بسیاری دست پیدا کنیم و در اکثر تولیدات این حوزه به خودکفایی برسیم.

مختاری عنوان کرد: مسیر سختی آغاز شده است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند "در حال نزدیک شدن به قله‌ها هستیم"، باید به سمتی برویم که تولیدات داخلی کشور محور شوند تا بتوانیم همچون کشورهای پیشرفته جهان موفق شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است ایران آباد شود خود ما باید در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم، یکی از راه‌های موفقیت کشور شرکت مؤثر و با بصیرت در انتخابات است، مردم باید ببینند چه کسانی کلید واژه قهر با صندوق‌های رأی را مطرح می‌کنند تا کشور را از روند رو به رشدی که در پیش گرفته متوقف کنند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.