لیست ۲۰ سایت ساختمانی و خبری

0

سایت خبر ساختمان

سایت خبر ساختمان جدیدترین اخبار مسکن را پوشش داده و به کاربران خود اخبار لحظه ای را ارائه میدهد.

سایت مجله نو

تیم جوان و پرانرژی مجله نو، با همگرایی نویسندگان و مترجمانش، به دنبال بهترین اخبار، مقالات و تحلیل‌های روز در حوزه‌های مد، زیبایی، سلامت، فیلم و سریال، و هر چیزی که به لایف استایل و سرگرمی مربوط می‌شود، هستند و در تلاشند تا آنها را برای شما تهیه و منتشر کنند.

image 23 jpeg

سایت خبر نیوز

سایت لحظه نیوز

سایت خبر نیوز و لحظه نیوز با هدف انتقال سریع و دقیق اخبار به کاربران، با جمع آوری اخبار به صورت لحظه به لحظه از منابع معتبر، فعالیت خود را آغاز کرده است.

در انتخاب این منابع، رعایت کامل قوانین و مقررات و منافع کشور ما در نظر گرفته شده است.

موتور جستجوگر خبر سایت نیز با امکان جستجوی لحظه به لحظه، اخبار مختلف را جمع آوری کرده و با ذکر منبع، به کاربران ارائه می‌دهد.

این موتور جستجوگر دارای ویژگی‌هایی همچون جستجو در منابع معتبر، دسته بندی موضوعی اخبار، استخراج تیتر و زمان انتشار خبرها و ذخیره سازی وضعیت لینک‌ها برای ارائه اخبار پربیننده است.

سایت لحظه نیوز مستقل از هر سازمان یا موسسه‌ای عمل می‌کند و هیچ گرایش سیاسی را حمایت نمی‌کند.

سایت آگهی ساختمان

آگهی ساختمانبا افتخار معتبر ترین و پر بازدید ترین وب سایت تبلیغاتی ایران در خدمت شماست.

با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی و افزایش فروش آنلاین کالاها و خدمات ساختمانی، صاحبان کسب و کارهای تولیدی و خدماتی در حوزه ساختمان، فروشندگان و شرکت‌های ساختمانی با مشکلاتی روبرو شده‌اند. وب‌سایت آگهی ساختمان با افتخار فرصتی فراهم کرده تا به کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حوزه ساختمان، فرصتی برای تبلیغ و فروش محصولاتشان در فضای مجازی ارائه دهد. این وب‌سایت به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد که محصولات و خدمات ساختمانی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش برسانند.

سایت تبلیغات ساختمان

تبلیغات ساختمان از بزرگترین وبسایت مرجع فعال در زمینه انواع خدمات ساختمانی و اجرایی در کشور است. این وبسایت تجربه طولانی مدت در ارائه خدمات تبلیغاتی طراحی، تولید، ساخت و اجرا مسکونی و تجاری، پل‌سازی و …هست.

ماموریت تبلیغات ساختمان

ماموریت اصلی کلیه‌ی کارکنان وب سایت تبلیغات ساختمان، تلاش هدفمند در جهت معرفی افراد، شرکت، تولیدکننده گان و سازنندگان در صنعت کشور و منطقه است.

چشم انداز تبلیغات ساختمان

تبلیغات ساختمان به عنوان یکی از بزرگترین وب سایت های فعال در صنعت ساخت و ساز کشور است.

همچنین این مجموعه هسته اصلی تبلیغات بزرگ نیز شناخته می‌شود.

وجود فعالیت‌های گسترده در این زمینه سبب شده تا تبلیغات ساختمان به یکی از پربازدیدترین وب سایت اصلی در حوزه ساخت و ساز داخلی، معرفی مصالح ساختمانی و افراد خدماتی با تجارب بالا تبدیل شود.

image 21 jpeg

حوزه‌های فعالیت تبلیغات ساختمان

  • معرفی سازندگان
  • معرفی پیمانکاران
  • معرفی تولیدکنندگان
  • معرفی نصابان
  • معرفی مهندسین
  • معرفی دفاتر املاک
  • معرفی…

سایت دکور ساختمان

دکور ساختمان شاید شما هم احساس کرده باشید که نیاز به تغییرات کوچکی در محیط زندگی خود دارید، یا به دنبال یک شرکت حرفه ای و معتبر برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه آرامش بخواهید. یا حتی نمی دانید که صندلی اوپن دلخواهتان را برای زاویه آشپزخانه از کجا پیدا کنید! با مراجعه به گالری های طراحی داخلی و معماری، می توانید علاوه بر دیدن عکس های پروژه ها، محصولات متنوع بازار را مشاهده و با سازندگان و فروشندگان آنها در ارتباط باشید. اینجا جایی است برای پیدا کردن طراحی های مورد علاقه تان و انتخاب بهترین افراد برای اجرای پروژه های شما!

سایت ۱۲۳ ساختمان

سایت ۱۲۳ ساختمان جهت اطلاع رسانی عموم راه اندازی شده

سایت ویلا دیزاین

گروه طراحی و ساخت و ساز ویلا دیزاین در سال ۱۳۹۶ تأسیس گردیده و در طی ۶ سال گذشته بیش از ۳۰ پروژه ساخت ویلا و ۲۰۰ پروژه طراحی را با موفقیت به اتمام رسانده است.

لیست سایر سایت ها: 

ساختمان آموز

هوش ساختمان

ساختمان نو

مستر ساختمان

علم ساختمان

ساختمان جو

ساختمان من

دانش ساختمان

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.