انتخابات شورای نظام دامپزشکی سرفصلی جدید در مسیر خدمت است

0

به گزارش نگار مهر، نوبخت اژدری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورای نظام دامپزشکی استان را شروع سرفصلی جدید در مسیر خدمت و اعتلا جایگاه حرفه دامپزشکی و رونق دامپروری استان دانست و اظهار کرد: برگزاری منظم، باوقار و دور از حاشیه انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان نشانگر انسجام، وحدت و همدلی اعضای این نظام تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات حضور داشته و شاهد و ناظر نظم انتخاباتی و شور و هیجان همکاران دامپزشکی بوده است، افزود: کمتر انتخابات صنفی سراغ دارم که با این نظم و مشارکت مثال زدنی برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد استان اردبیل با تاکید بر اینکه اداره کل دامپزشکی و شورای نظام مکمل هم هستند، ادامه داد: دامپزشکی در حوزه شورای نظام و برون سپاری خدمات بسیار موفق عمل کرده است.

اژدری سیاست زدگی را عامل ویرانی هر صنفی دانست و همکاران را به دوری از این خصلت ناپسند سفارش کرد و گفت: امیدوارم با تعامل، هم افزایی و همدلی کمک حال رشد و ارتقا بیش از پیش دامپزشکی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی و ارتقا سلامت و بهداشت عمومی جامعه بیان کرد: دامپزشکی اولین حلقه سلامت عمومی جامعه است و در حوزه پیشگیری از بیماری‌ها حتی بالاتر از سیستم درمان قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در تولید ۳۳۷ هزار تن دام و محصولات دامی در بخش دامپروری استان مدیون تک تک همکاران دامپزشکی هستیم کما اینکه ۲۵ درصد این تولیدات به دست همکاران بخش خصوصی دامپزشکی تأمین و وارد بازار مصرف می‌شود.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.