بصیرت پنجره امیدبخش پیروزی و عامل فتح قله هاست

0

به گزارش گزاری مهر، حجت الاسلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد با انتشار پیامی سالروز نهم دی را مدال افتخار ایرانیان بشمرد و استمرار این ویژگی را نجات بخش دانست.

متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

قد جائکم بصائر من ربکم فمن ابصر فلنفسه (انعام ۱۰۴)

امام علی علیه السلام: فقد البصر اهون من فقد البصیره

نهم دی ماه یکی از روزهای پرافتخار و درخشان تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است؛ روزی که مردم بصیر، فهیم و موقعیت شناس ایران اسلامی، مدال افتخار دیگری را نصیب خود نموده و با حضور تاریخ ساز در صحنه، بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته و پیوند ناگسستنی خود با نظام اسلامی و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور گسترده و ملی مردم برای حراست از اسلام و جمهوریت کشور، نهم اه را با عنوان ماندگار یوم اله به ثبت رساند و رمز آن حضور حماسی و بی نظیر بصیرت مردم عزیز بود.

استمرار این ویژگی ارزشمند و نجات بخش در گرو شناخت اصول، عبرت از حوادث، دوراندیشی، رعایت تقوی و استقامت و صبر بر ارزشهاست.

برای کشور بزرگی چون ایران عزیز که در مسیر رسیدن به قله‌ها، گرفتار دشمنان عنود خارجی، خودباختگان، غافلان و کم همتان داخلی است.
بصیرت پنجره امیدبخش پیروزی و عامل فتح قله هاست.

بر مسئولان عزیز است که به شکرانه داشتن چنین سرمایه بزرگ و مردم فهیم و بصیری، بیش از گذشته در رفع مشکلات ملت عزیز بویژه گرفتاری‌های معیشتی تلاش جهادی نموده و قدردانی از آنان را در عمل ثابت نمایند.

اینجانب با گرامی داشت یوم اله نهم دی ماه، عمق و استحکام بصیرت را برای خود، همکاران خدوم وزارت جهادکشاورزی و همه هم وطنان ارجمند از حق جل و علا خواستارم و با اتکاء به فضل الهی و حرکت حول محور ولایت فقیه امید دارم شاهد حضور دشمن شکن مردم بزرگوار در انتخابات پیش رو و استمرار پیشرفت و اقتدار و سربلندی ایران عزیز باشیم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.