توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد قرمز در چهارمحال و بختیاری

0

به گزارش نگار مهر، حسین برزگر عصر چهارشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال‌جاری ۳ هزار و ۴۰۰ شغل در بخش توسط نهادها در این استان ایجاد شده است، اظهار کرد: با این میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی شاهد تحقق ۱۰۱ درصدی تعهد اشتغال این دستگاه هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زراعت امکان توسعه کمی نیست، گفت: بنابراین توسعه صرفاً کیفی است، در چهارمحال و بختیاری ۹۲ درصد با برنامه الگوی کشت کشور انطباق داشتیم، همچنین بذور اصلاح شده امسال به دو برابر افزایش پیدا کرد.

برزگر افزود: در چهارمحال و بختیاری ۸۰ درصد افزایش خرید تضمینی داشتیم، ذخیره گندم استان چهارماه است، تأمین و تنوع امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شاهد افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان در سال‌جاری هستیم، عنوان کرد: همچنین تولید ۲۶ تا ۲۷ تن قرمز و مرغ در استان در سال‌جاری تولید شد.

وی توضیح داد: ۱۰۰ تن گوشت منجمد قرمز در چهارمحال و بختیاری تأمین شده و تا عید سعید فطر در بازار توزیع می‌شود.

برزگر با بیان اینکه ۴۰ درصد ‌های چهارمحال و بختیاری کد QR دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۳۰۰ شهرک دامداری، کشاورزی و گلخانه‌ای در استان آغاز شده است.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.