راه اندازی ۴ بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز در شهرکرد

0

به گزارش نگار مهر، سید رضا هاشمی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بازارچه عرضه ارزاق عمومی و و تره‌بار به منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت و مناسب از وظایف اصلی این سازمان است‌.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود دو ماه تا پایان سال مانده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم بنابراین جهت رفاه حال شهروندان برپایی ۴ بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در دستورکار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های شهرداری شهرکرد بیان کرد: در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبروی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولیعصر جنوبی، بازارچه روبروی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در صورت استقبال شهروندان و بازخورد مطلوب این بازارچه‌ها دانمی خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.