شناسایی ۱۲۷۴ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

0

به گزارش نگار مهر، سرهنگ مسلم مویدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و اظهار داشت: هزار و ۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ شناسایی و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت‌گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲۸۵ مورد تبصره دو ماده ۱۰ به دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ اجرا شده که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی لرستان، بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم‌آباد با تعداد ۸۴۱ بوده است.

سرهنگ مویدی، ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

وی گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان لرستان فعال هستند و با گشت مستمر و باهدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.
laoi.
ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.