فاز اول ایستگاه پمپاژ «برتش»دهلران در سفر ریس جهمور افتتاح می شود

0

به گزارش نگار مهر، امین دوست محمدی عصر دوشنبه در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ برتش دهلران اظهار کرد: فاز دوم خرید و تجهیز پمپ‌ها و موتورها و توزیع شبکه برق آن انجام می‌شود.

رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گفت: خوشبختانه در این دولت ۵۵ درصد از اعتبار تزریق شده به پروژه ایستگاه پمپاژ برتش تامین شده است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بحث رفع تنش آبی و منابع پایدار آب است که در حوزه در دو سناریو در استان پیگیری می‌شود.

وی گفت: بحث اول سامانه گرمسیری است قطعه چهارم آن تکمیل شده است و با تامین اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال به سرانجام می‌رسد.

رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان افزود: در بحث پمپاژهای آب در استان نقشه راه تعریف شده و در حوزه کشاورزی استان ۲۵ ایستگاه پمپاژ است که یکی از آنها پمپاژ برتش دهلران است.

دوست محمدی اظهار کرد: تکمیل عملیات اجرایی این پروژه طولانی شده است و تا کنون ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به آن تزریق شده که ۵۵ درصد این اعتبار در این دولت تامین شده است.

دوست محمدی تصریح کرد: منابع استانی این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است که ۲۵۰ میلیارد ریال آن قبلاً تزریق شده و ۷۰ میلیارد ریال در حال تخصیص اعتبار است و تلاش می‌شود با عنایت دولت سیزدهم و تکمیل این پروژه مردم از مزایای آن برخوردار شوند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.