قرنیز بازسازی چیست + مزایای قرنیز بازسازی

0

قرنیز بازسازی یکی از انواع قرنیزهای نسل جدید است که از آن برای بازسازی محیط استفاده می شود، برای نصب این قرنیز نیازی به تخریب سطح زیرین نیست.

می توان این قرنیز را روی انواع مصالح مختلف از جمله سنگ، چوب، کاشی، سرامیک و… چسباند، در این مقاله به این سؤال که قرنیز بازسازی چیست و چه مزایایی دارد پاسخ خواهیم داد.

image 15

قرنیز بازسازی چیست؟

با استفاده از قرنیز بازسازی نیازی به کندن و تخریب قرنیزهای قبلی و همچنین نیازی به بنایی نخواهید داشت، قرنیز بازسازی از جدید ترین و کاربردی ترین انواع قرنیز ها است که امکان نصب آن روی سایر مصالح از جمله سنگ وجود دارد.

مزایای قرنیز بازسازی

  1. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب
  2. مقاومت بالا در برابر خط و خش
  3. مقاومت بالا در برابر ضربه
  4. مقاومت در برابر حرارت
  5. اشتعال پذیری کم
  6. طول عمر زیاد
  7. قابلیت نظافت آسان
  8. قابلیت رنگ پذیری
  9. وزن سبک
  10. قابلیت نصب ساده
  11. طرح و رنگ های متنوع
  12. قیمت مقرون به صرفه

کاربرد قرنیز بازسازی

  1. زیبایی بخشی به محیط

قرنیز بازسازی قطعه ای نواری شکل با ارتفاع کم است که در پایینی ترین قسمت دیوار در محل تلاقی دیوار و کف و یا به عنوان ابزاری دکوراتیو برای سقف استفاده می شود، قرنیز بازسازی در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود.

  1. جلوگیری از انتقال رطوبت به دیوارها

از آن جایی که دیوار ها از حساس ترین بخش ها در ساختمان ها هستند از انتقال رطوبت کف به دیوار جلوگیری می کنند، از قرنیز می توان برای جلوگیری از انتقال آب و رطوبت به دیوار استفاده کرد.

  1. جلوگیری از آسیب دیدن نواحی داخلی و گوشه های دیوار

گوشه های دیوارهای داخلی از حساسیت بالایی برخوردارند و آسیب پذیری بالایی دارند، برای جلوگیری از آسیب دیدن دیوار در برابر ضربات می توانید از قرنیز استفاده کنید.

  1. مخفی کردن درز انبساط در کف پوش ها

از قرنیز می توان برای مخفی کردن درز انبساط کف پوش های لمینیت و پارکت استفاده کرد، از آن جایی که ممکن است کفپوش ها به دلیل تغییرات دمایی دچار انبساط و انقباض شوند، می توانید از این قرنیز برای جلوگیری مشکل استفاده کنید.

  1. کاهش میزان گرد و خاک در دیوارها

با استفاده از قرنیز بازسازی می توان از خاک گرفتگی دیوار ها جلوگیری کرد، ضد آب بودن قرنیز این امکان را به شما می دهد که قرنیز را به راحتی نظافت کنید، نظافت قرنیز بازسازی راحت تر از نظافت دیوار هاست.

قیمت بازسازی

قیمت قرنیز بازسازی با توجه ابعاد قرنیز، متراژ فضا، طرح و رنگ قرنیز بازسازی متغیر است، به طور کلی قیمت قرنیز منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

خرید قرنیز بازسازی

در صورتی که تصمیم به خرید قرنیز بازسازی دارید می توانید این قرنیز را از فروشگاه آراپلاست خریداری کنید، آراپلاست به تولید و فروش انواع قرنیز از جمله قرنیز بازسازی در طرح و رنگ های مختلف می پردازد، امکان خرید قرنیز بازسازی با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه از این مجموعه وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.