لزوم افزایش صنایع پایین دستی حوزه کشاورزی در خراسان شمالی

0

به گزارش نگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: به روایت اهل سنت امروز ولادت حضرت محمد (ص) است و این موجب برکت شد تا یک هفته را جشن بگیریم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: تاکنون رئیس جمهوری با پشتکار، ولایت پذیری و بی حاشیه بودن وی نداشتیم.

وی افزود: عدم ورود به حواشی توسط رئیس جمهور باعث می‌شود که زیر مجموعه نیز بیشتر به دنبال کار باشند و به حواشی دامن نزنند.

حجت الاسلام نوری با اشاره عدم توفیق دشمن در انزوای ایران، بیان کرد: اکنون ارتباط ایران با تمام دنیا برقرار است.

امام جمعه بجنورد به ایجاد آرامش نسبی در بازار اشاره کرد و بیان داشت: در خراسان شمالی همدلی مناسبی وجود دارد و این شرایط را برای پیشرفت مهیا کرده است.

وی با اشاره به سختی‌های سفر به خراسان شمالی به علت عدم وجود پروازهای مستقیم، افزود: خراسان شمالی محروم است و مدیران به سختی به استان سفر می‌کنند.

نوری در ادامه به محرومیت‌های متعدد استان اشاره کرد و گفت: علی رغم محدودیت، ظرفیت‌های متعددی در حوزه نیروی انسانی، ، صنعت و… داریم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به لزوم افزایش صنایع پایین دستی محصولات کشاورزی در خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: وجود مذاهب و قومیت‌های مختلف در استان یک فرصت است زیرا تاکنون هیچ گاه چالش برای نظام نداشتیم.

وی افزود: مسیر رشد با وجود این ظرفیت‌ها باید جهت دهی شود؛ اما با اعتبارات استانی نمی‌توان جهش ایجاد کرد لذا نیازمند نگاه ویژه دولت هستیم.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.