معافیت بیمه‌ای و مالیاتی کشاورزان در دستور کار است

0

به گزارش نگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آب بران غرب استان اظهار کرد: این جلسه در راستای تأمین امنیت غذایی از اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات کشاورزان در بخش تولید مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: با اجرایی شدن این تصمیمات می‌توان بخشی از این مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استمرار چنین جلساتی با حضور نمایندگان مردم نجف آباد، خمینی شهر و شاهین شهر در مجلس و مسؤولان این سه شهرستان می‌تواند تأثیر بسزایی در حل بحران کشاورزان این بخش از استان داشته باشد، تصریح کرد: باید توجه داشت که نکته مهم برای حل این مشکلات تأمین آب است که همه نمایندگان درصدد حل این مشکل هستند.

سامانه «سبَک» به ملی صدور مجوزهای کسب و کار متصل می‌شود

همچنین حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر نیز در این جلسه با بیان اینکه بررسی سامانه «سبَک» یکی از مصوبات این جلسه بود، ادامه داد: قرار شد این سامانه به درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار متصل شود.

وی با بیان اینکه معاقیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی برای کشاورزان نیز در دستور کار است، ابراز کرد: در این زمینه مصوباتی را داشتیم که در تهران نیز پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص زمان بازگشایی رودخانه و تأمین حق آبه کشاورزان شرق و غرب استان اصفهان نیز مباحثی مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: پیگیری این امور در تقویت امر در استان کمک کننده خواهد بود.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.