نگاه دولت سیزدهم به مسائل هسته ای بیشتر، نگاه حل مسئله است

0

به گزارش نگار مهر، سید پژمان شیرمردی، صبح شنبه در پی بازدید از چندین طرح در قاین در جمع اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی زراعی نیمبلوک با اشاره به اینکه یکی از مهمترین حلقه های زنجیره تأمین کالاهای ارزشمند در حوزه کشاورزی، بخش انرژی هسته ای است.

وی تصریح کرد: این بخش کمک می کند تا محصولات کشاورزی کشور با افتخار به خارج کشور صادر شود و ارزش افزوده بهتری برای بهره برداران این بخش داشته باشد.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به مسائل هسته ای بیشتر، نگاه حل مسئله است، گفت: موضوع امنیت غذایی و حل مشکلات کشاورزی امروز مسئله اصلی از نگاه مردم و مسئولان کشور است.

شیرمردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از انرژی هسته ای برای کمک به مردم افزود: با توجه به فرمایشات معظم له در این خصوص سعی در هدایت کاربردهای این انرژی برای استفاده بیشتر مردم هستیم.

وی یادآور شد: یکی از برنامه های سازمان انرژی اتمی ایران این بوده که به سمتی حرکت کند تا محصولات کشاورزی را کاهش داده و مدت زمان انبارداری محصول را بیشتر کند که این موضوع برای محصولات استراتژیک خراسان جنوبی نیز بسیار کاربردی است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: زمانی که کشاورزان بدانند محصول خود را می توانند سالم در انبار نگهداری کنند، مجبور نیستند محصول خو را با ارزان به دلالان بفروشند بنابراین عایدی کشاورزان بیشتر شده و دست دلالان نیز کوتاه می شود و این امر رونق ی را در پی خواهد داشت.

شیرمردی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی نگاه سازمان انرژی اتمی در گام نخست ایجاد امنیت غذایی از مسیر سلامت غذایی است.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.