وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است

0

به گزارش نگار مهر، عبدالحسین خلعتی ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز خرید شبانکاره شهرستان بیان کرد: آغاز فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط این شرکت از سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بود و امسال دومین سال فعالیت این مرکز است.

مدیر تعاون یی استان بوشهر افزود: با توجه به برنامه‌های الگوی کشت در جهت محصولات استراتژیک مانند گندم در این منطقه، تجهیز این مرکز خرید نقش مؤثری در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه خواهد داشت و مورد استقبال قرارگرفته است.

وی گفت: این مرکز خرید واقع در اراضی روستای دهداران با وجود انبار سه هزار تنی و فراهم شدن شرایط اولیه آماده ارائه خدمت به کشاورزان منطقه شده است که در ادامه فعالیت نیاز مند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالته، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.

وی با اشاره به پیش بینی‌های شرایط جوی خواستار توجه و دقت بیشتر در جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری محصول توسط عل خرید و لزوم تسریع در حمل و جمع آوری گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به مراکز ذخیره سازی سرپوشیده شد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر در جریان این بازدید با اعضا هیأت مدیره شرکت و مدیر عامل شرکت دیدار و راهکارهای بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش نقش شرکت در ارائه نهاده‌ها و کمک به افزایش کارایی تولید در قالب تشکل‌های را تبیین و ارکان شرکت با اعلام آمادگی همکاری به ارائه نظرات پرداخت.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.