پارک‌ها و مراکز تفریحی قشم کدام است؟

0

قشم یکی از جزایر بزرگ و زیبای جنوب ایران است که در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. سال‌هاست که این جزیره به یک قطب گردشگری تبدیل شده است. برای این اتفاق دلایل زیادی وجود دارد. یکی از این دلایل، وجود مراکز خرید دیدنی و ارزانی است که در این جزیره فعالیت دارند. غیر از خرید و پاساژگردی، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این منطقه مخاطبان زیادی را از سراسر جهان به آنجا می‌کشاند. به خاطر تفریحات آبی که در این جزیره قرار دارد، پارک‌ها و مراکز تفریحی زیادی هم در آن گسترش یافته‌اند و مردم را به این مراکز می‌کشانند. تفریحات آبی قشم را در رزرو هتل قشم مجله سخنگو بررسی کردیم. در ادامه مراکز تفریحی قشم را به شما معرفی می‌کنیم.

پارک‌های قشم

حالا که تفریحات آبی و دریایی را پیش از این در رزرو هتل قشم مجله سخنگو معرفی کردیم، تصمیم داریم پارک های قشم و مراکز تفریحی آن را هم به شما معرفی کنیم تا سفر شما به این جزیره کامل باشد.

معروف‌ترین پارک قشم، پارک زیتون

با اینکه سال‌هاست تفریحات آبی قشم، گوی سبقت رو از دیگر رقیبان ربودند، اما پارک های قشم همچنان طرفداران زیادی در بین مردم دارند. در نیمه دوم سال که هوا خنک‌تر می‌شود این پارک‌ها لبریز از مسافر و گردشگر هستند. در پارک زیتون می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی مختلف مثل آلاچیق، زمین والیبال و بسکتبال ساحلی، فوتسال و … استفاده کنید. غروب خورشید در پارک زیتون، بسیار دیدنی و متفاوت از دیگر جاها است.

پارک کروکدیل‌ها، یک روز پر از هیجان

کسانی که همیشه این حیوانات وحشی را از پشت صفحه تلویزیون دیده‌اند دوست دارند این حیوانات را از نزدیک هم ببینند. تماشای کروکدیل و ایگوانا از آن دسته تفریحاتی نیست که هر موقع دلمان خواست بتوانیم تجربه‌اش کنیم. اگر به قشم رفتید، حتما نصف روز وقت بگذارید و این موجودات را از نزدیک ببینید.

ژئوپارک قشم، اولین پارک در خاورمیانه

در هر گوشه از جزیره قشم می‌توانید جاذبه گردشگری متفاوتی را ببینید. اگر اسم دره ستاره‌ها و دره تندیس‌ها را شنیده باشید، حتما این جاذبه‌های طبیعی و خیره کننده را از نزدیک ببینید.

ژئو پارک قشم منطقه‌ای نسبتاً وسیع با مساحت حدود ۳۰۰ کیلومتر مربع است. دیدن این پارک یک روز کامل از وقت شما را می‌گیرد. تعدادی از معروف‌ترین جاهای دیدنی قشم مثل جنگل‌های حرا، دره ستارگان، بام قشم، غار نمکدان، تنگه چاهکوه و … در محدوده ژئوپارک قشم قرار دارند.

مراکز تفریحی قشم

تا مدت‌ها کسانی که به این جزیره می‌آمدند دنبال مراکز خرید آن بودند، اما در سال‌های اخیر این جزیره به یکی از قطب‌های تفریحی ایران تبدیل شده است. به همین دلیل تفریحات دریایی در بیشتر مراکز تفریحی قشم قرار دارد. شما برای رزرو هتل قشم مجله سخنگو می‌توانید تفریحات آبی را در کنار دیگر جاهای دیدنی قشم تجربه کنید. برای این کار لیستی از تفریحات قشم را برایتان آورده‌ایم.

مرکز تفریحی و غواصی نگین ساحل قشم = آدرس: هرمزگان، قشم، جاده دریا، خیابان زیتون

مرکز تفریحی و کلوپ غواصی یاس = آدرس: هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، جنب کمپ پارک آفتاب ۲

سواحل قشم، لذت‌بخش‌ترین تفریح در کنار دریا

مناطق گردشگری که در دنیا هستند و دسترسی به ساحل و دریا دارند همواره جزء مناطقی هستند که محبوبیت بالایی در بین گردشگران دارند. گاهی نشستن در ساحل دریا آن‌هم سواحل خلیج‌فارس و تماشای رقص موج‌ها و غروب خورشید می‌تواند یک تفریح بسیار لذت‌بخش باشد. در این بخش برخی از سواحل زیبای جزیره قشم را برایتان آورده‌ایم تا دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید.

  • ساحل زیتون
  • ساحل نقره‌ای
  • ساحل روستای سلخ
  • ساحل سوزا
  • ساحل روستای شیب دراز

سایر تفریحات قشم

همان طور که گفتیم سال‌هاست که قشم به یک قطب گردشگری جذاب تبدیل شده است و به همین دلیل تفریحات این جزیره هم تمامی ندارد. این تفریحات از دیدن سواحل زیبای خلیج فارس شروع می‌شود و تا بالا رفتن در آسمان‌ها ادامه می‌یابد. برخی از تفریحات قشم را برایتان آورده‌ایم:

  • پاراگلایدر
  • سافاری
  • کشتی‌های تفریحی
  • باگی یا همان موتور چهارچرخ

اقامت در هتل قشم

رزرو هتل قشم در اقامتگاه‌های ساحلی می‌تواند اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. اگر چندین بار به قشم رفته باشید حتما می‌دانید که رزرو هتل قشم در کنار ساحل امکانات و چشم انداز بهتری برای شما ارائه خواهد داد. مجموعه‌های اقامتی داخل شهر هم خیلی مناسب هستند، اما شما برای رسیدن به ساحل ناچار هستید که از تاکسی‌های هتل استفاده کنید. قشم جزیره‌ای نسبتا بزرگ است، خیلی از افرادی که زمینی به قشم می‌روند خودرو شخصی‌شان را هم با خود می‌برند تا برای رفتن به مراکز خرید قشم و جاهای دیدنی آن دچار مشکلی نشوند.

اگر دوست دارید از تجربه دیگران استفاده کنید، برای رزرو هتل در قشم از مجموعه‌های اقامتی و بوم گردی‌های ساحلی شروع کنید. چشم انداز دریا، سوئیت و ویلاهای دریایی، تفریحات آبی مخصوص، رستوران و کافی‌شاپ‌های ساحلی، برنامه‌های مفرح و سرویس ساحلی، تنها برخی از خدمات این دسته از مجموعه‌های اقامتی در قسمت ساحلی شهر به شمار می‌رود. شما با رزرو این هتل‌ها می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف شهر، مراکز خرید، مراکز تفریحی و رستوران‌های قشم دسترسی داشته باشید و این اطلاعات را می‌توانید از اطلاعات هتل های قشم به دست آورید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.