کرکره های فولادی راهکاری برای کنترل آفات

0

احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده است که کرکره‌های فولادی چطور می‌توانند راه حل موثری برای کنترل آفات باشند؟ از کرکره فولادی برای ایمن سازی نقاط ورودی که ممکن است آفات برای دسترسی به ساختمان‌ها از آنها استفاده کنند؛ موثر است. این کرکره‌ها مانعی مقاوم در برابر آفاتی مانند حشرات، حیوانات بزرگتر، جوندگان ایجاد می‌کنند. از کرکره فولادی عموماً در محیط‌های صنعتی و تجاری استفاده می‌شود. در این محیط‌ها آفات می‌توانند تهدید قابل توجهی برای کالاها و اموال حساب شوند.

مزایای کرکره فولادی برای جلوگیری از آفات

کرکره‌های فولادی مزیت‌های زیادی برای کنترل آفات دارند. چند نمونه از این مزایا را با هم بررسی می‌کنیم.
 تیغه فولادی

امنیت

 کرکره فولادی علاوه بر دور نگه داشتن آفات، امنیت را نیز برای محیط مورد نظر فراهم می‌کنند و در برابر دسترسی غیر مجاز افراد امنیت را افزایش می‌دهند.
لازم به ذکر است که ساختمان‌های کشاورزی اصولاً دارای منافذی مثل پنجره‌ها، درها و دریچه‌هایی هستند که آفات می‌توانند از این منافذ عبور کنند. کرکره فولادی را می‌توان روی این دهانه‌ها نصب کرد تا در صورت بروز آفات مانعی موثر در برابر آنها باشند و جلوگیری کنند.

 مقاومت

فولاد یک ماده محکم است که در برابر تلاش آفات برای خراشیدن یا جویدن مقاومت می‌کند. همچنین فولاد در مقابل آسیب‌های جوی نیز مقاوم است و سالیان زیادی را بدون تاثیر از شرایط بیرونی موثر باقی می‌ماند. کرکره فولادی با ایجاد یک مانع مقاوم، با دوام و مطمئن در برابر آفات به حفظ تاسیسات کشاورزی همچنین حفظ کیفیت محصولات ذخیره شده کمک می‌کند و در انتها از یک عملیات کشاورزی موفق پشتیبانی می‌کند.

نگهداری

 بعد از نصب، کرکره‌های فولادی به حداقل نگهداری و تعمیر نیاز دارند. کرکره‌های فولادی یک راه حل مناسب و طولانی مدت هستند. سازه‌های کشاورزی به علت وجود گرد و غبار مواد شیمیایی می‌توانند محیط‌های چالش برانگیزی برای نگهداری باشند. نظافت و نگهداری‌ کرکره فولادی بسیار آسان است و به بهداشت و کنترل آفات در مزرعه کمک می‌کند.

جلوگیری از ورود حیوانات

آفاتی مثل شته، ریشک‌بال و حیوانات بزرگتری مثل گوزن می‌توانند آسیب های چشمگیری به تاسیسات کشاورزی و محصولات ذخیره شده برساند. نصب کرکره فولادی از نفوذ حیوانات به ساختمان‌ها و ایجاد تخریب جلوگیری می‌کند.

سفارشی سازی

کرکره فولادی را می‌توان برای ابعاد و الزامات خاص و نیازهای شخصی هر فرد سفارشی‌سازی کرد. این کار سبب می‌شود که سازه از تناسب مناسب و حداکثر اثربخشی در جلوگیری از آفات ایجاد کند.
به طور کلی کرکره های فولادی می‌توانند یک راه حل موثر برای کنترل آفات کشاورزی مخصوصاً در تاسیساتی مثل سیلوها، انبارها، سوله‌های ذخیره سازی و سایر سازه‌ها مورد استفاده در کشاورزی باشند. حالا که از مزیت‌هایی که کرکره فولادی در اختیار ما جهت جلوگیری از آفات قرار می‌دهد آشنا شدیم به سراغ معرفی کرکره فولادی و اجزای آن می‌رویم.

اجزای تیغه فولادی

۱- کرکره‌های فولادی از تیغه‌های متفاوتی در ابعاد و سایزهای متنوع ساخته و در بازار عرضه می‌گردند.
۲- شما می‌توانید کرکره فولادی را با توجه به رنگ ساختمان و محیط اطراف خود سفارش دهید و رنگی مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.
۳- تیغه‌های فولادی در فرایندی تحت حرارت زیاد در کوره تولید می‌شوند که این کار باعث می‌شود این تیغه از استحکام و سطح قابل قبولی برخوردار باشد.

 مزایای تیغه فولادی

طراحی منحصر به فرد کرکره فولادی یکی از ویژگی‌های این تیغه می‌باشد.
تنوع رنگی لوله‌های فولادی با رنگ الکترواستاتیک.
کرکره‌های فولادی ضد اشعه فرابنفش هستند.
 خبر خوب فوق العاده اینکه تیغه‌های فولادی امکان چاپ و هک لوگو توسط اشعه لیزر را دارا می‌باشند.
این کرکره در برابر آتش سوزی مقاوم هست.
به دلیل وزن سنگینی که دارند از سرقت جلوگیری میکنند.
تیغه های فولادی طول عمر و دوام بالایی دارند.

قیمت کرکره یا تیغه فولادی

تعیین قیمت کرکره‌های فولادی به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، رنگ، طراحی و… بستگی دارد. گفتن این موضوع در ادامه مطلب خالی از لطف نیست که سایت تی اس دور در حال حاضر فروشنده و تولیدکننده تیغه و کرکره‌های فولادی در بازار است شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از قیمت‌ها و تخفیفات این فروشگاه آگاه شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.