کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد استان قزوین ایفا می کند

0

به گزارش نگار مهر، محمد مهدی رجحانی در آئین افتتاح ۵۱ طرح بخش در استان قزوین که به صورت همزمان انجام شد با اشاره به ظرفیت های استان قزوین در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی اظهار کرد: با بهره گیری از این پتانسیل بدون شک قزوین نقش مهمی در تولید مواد غذایی کشور خواهد داشت.

وی بیان کرد: دشت خوب قزوین و نیروی نسانی ماهر و کارآمد باعث شده تا قزوین ظرفیت خوبی برای ایفا کردن نقش مهمترین در حوزه کشاورزی کشور داشته باشد و بدون شک با حمایت های ملی این نقش به درستی محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی ورود به عرصه در حوزه تولید و کشاورزی را یک ایثار دانست و عنوان کرد: با سرمایه گذاری در این حوزه چرخ دانش و تولید کشور با سرعت و رونق بیشتری چرخیده و شاهد افزایش اشتغال در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کشاورزی نقش مهمی در استان قزوین ایفا می کند، اضافه کرد: قزوین قطب تولید محصولات کشاورزی زیادی در کشور است و در صورت حمایت می توان این ظرفیت ها را تقویت کرد.

رجحانی بیان کرد: قزوین می تواند با سرمایه گذاری در حوزه ملی نقش متفاوتی را در تولید مواد غدایی کشور ایفا کند و بدون شک با تقویت این حوزه مسیر پیشرفت و توسعه رونق جدی پیدا خواهد کرد.

وی در پایان صیانت از دشت قزوین را برای مدیران استان یک اولویت دانست و یادآور شد: برای صیانت از این دشت کمیته احیای دشت قزوین شکل گرفته است.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.