۷۰ درصد از اراضی کشاورزی همدان تثبیت شده است

0

به گزارش نگار مهر، رضا بهراملو روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیسیون هیأت نظارت در شورای هیأت واگذاری زمین استان همدان اظهار کرد: در جلسه رفع تداخلات امروز ۲۳ پلاک به مساحت ۴۵ هزار و ۸۵۷ هکتار در شهرستان‌های رزن، نهاوند و درگزین تعیین تکلیف شد.

وی افزود: ۱۱ پلاک در رزن، هشت پلاک در نهاوند و چهار پلاک در درگزین رفع تداخل شده است.

رئیس سازمان جهاد استان همدان افزود: تاکنون در شهرستان‌های رزن، درگزین، اسدآباد، فامنین و نهاوند به طور کامل رفع تداخل اجرای مقررات موازی انجام شده است.

بهراملو تاکید کرد: پلاک‌های شهرستان‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ نیز در ماه‌های آتی و تا پایان سال جاری به طور کامل رفع تداخل خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در مجموع ۷۷۲ پلاک از حدوداً هزار و ۲۰۰ پلاک استان رفع تداخل شده است، افزود: ۷۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و ۴۲۷ هزار و ۹۵۸ هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است.

بهراملو با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی تثبیت شده است، افزود: ۳۹۲ هزار هکتار از اراضی سند تک برگی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نشست کمیسیون هیأت نظارت بر اراضی واگذار شده بر طرح‌های کشاورزی، هفت پلاک به مساحت ۳۵۰ هزار مترمربع تعیین تکلیف شد به طوری که عمدتاً در قالب طرح طوبی، و کاری رأی به تمدید و تکمیل طرح صادر شد.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.