ظرفیت کشاورزی خراسان شمالی با تلاش حداکثری بیشتر شکوفا می‌شود

0

به گزارش نگار مهر ناصر فخرموحدی صبح چهارشنبه در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه دانش بنیان خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: با حرکت و به‌کارگیری حداکثر ظرفیت توانایی و دانش شاهد رونق و توسعه تولید در استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمال در راستای رونق تولید به برگزاری تورهای صنعتی و بازدید از واحدهای تولیدی و فناور و به اشتراک گذاشتن توانایی‌ها و دانش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری رویداد تانا در حوزه‌های مختلف یک ضرورت است، گفت: ظرفیت‌های متعددی برای برگزاری تانا در خراسان شمالی وجود دارد که پیگیری عملیاتی شدن تانای گردشگری، شهرک‌های صنعتی و تعاونی‌ها هدف‌گذاری و پیگیری شود.

فخرموحدی بر تداوم برگزاری چنین رویدادهایی در سایر حوزه‌ها تاکید کرد و افزود: همچنین پس از برگزاری رویداد تانا نسبت به پیگیری و کسب اطمینان از تحقق اهداف طرح اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: استان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برخوردار است و با پیگیری و تلاش ظرفیت‌های این حوزه بیش از پیش شکوفا خواهد شد.

فخر موحدی بر شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال در استان تاکید کرد و گفت: این واحدها می‌توانند از امکانات و حمایت‌های بخش خصوصی استفاده کنند و تنها متکی و معطل تسهیلات بانک‌ها نمانند.

به این خبر امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.